La web de l'Associació Joan Carles i Amat fa servir galetes pròpies i de tercers per oferir-te una navegació d'acord als teus hàbits i preferències. Més informació.
Publicada el 22.10.2022
Concert ‘Puntos primeros’ - Música en xifra del Doctor Carles i Amat
La Sonorosa
Edwin Garcia guitarra de cinc ordres i direcció
Anaïs Oliveras soprano
Pere Olivé percussions

Amb la participació de Xavier Albertí recitant els Aforismes de Joan Carles i Amat

A la capital, el Tractat de Guitarra de Joan Carles i Amat va tenir una enorme difusió al barrio del Born durant el segle XVIII. Edwin Garcia, Anaïs Oliveras i Pere Olivé protagonitzen aquesta creació concebuda expressament per Edwin García, que comptarà amb la participació de Xavier Albertí com a recitador dels cèlebres Aforismes del monistrolenc.

Activitat prèvia a les 11 hores: concerts de joves guitarristes de les escoles de música del Districte Ciutat Vella.
Participants: Conservatori Superior del Liceu, Escola de Músics i JPC, Taller de Músics, Xamfrà Centre de Música i Escena del Raval i Escola de Música del Palau.
Totes les activitats a la Sala Moragues.

Amb el suport d’El Born CCM/Ajuntament de Barcelona (Districte Ciutat Vella)

Fotos: Santi Periel